اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۵۱۸۰

چیدمان رستوران با جهانتاب

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ , بازدید: ۳۷۲۰
اگر به دنبال ایده ای برای طراحی دکوراسیون و تجهیز رستوران، کافی شاپ و یا فست فود خود و یا در فکر ورود به صنعت رستوران داری هستید و در بین انتخاب های متعدد، سردرگم شده اید، در این مطلب همراه ما باشید.

 مطمئنا نوع و سبک میز و صندلی و مبلمان یکی از معیارهای اصلی طراحی دکوراسیون داخلی رستوران می باشد. در کنار پیشرفت همه زمینه ها، میز و صندلی ها هم به روز شده اند، مبلمان رستورانی هم این روزها باب شده است، طرفداران زیادی دارد و بی دلیل هم نمی باشد. 
انتخاب جهانتاب برای رستوران یا فست فود، مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم:
استفاده بهینه از فضایی که دارید، اهمیت زیادی دارد، بکارگیری مبلمان رستورانی گزینه خوبی است. برای هر قسمتی از فضای شما، مبل یا پوف مناسب قابل طراحی و تولید می باشد. تغییر ابعاد مبلمان رستورانی نیز به شما کمک می کند نشیمنگاه زیادی در قسمت های مختلف محیط برای مشتری هایتان ایجاد کنید و افراد کمتری در ساعات شلوغی بدون جای نشستن بمانند و رستورانتان را ترک کنند . احتمالا فست فود های زیادی را دیده اید که از مبلمان فست فودی برای حجم زیاد مشتری هایشان بهره گرفته اند. تغییر اندازه و طراحی براساس نیازها و محدودیت های محیط قابلیت کاربردی مبلمان رستورانی می باشد،که بی شک از چشم صاحبان رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ ها دور نخواهد ماند. 
از لحاظ زیبایی هم جهانتاب حرف زیادی برای گفتن دارد، با پیشرفت روزافزون این صنعت، مدل های زیادی به سرعت وارد بازار می شوند که مسلما می توانید نوع و طرحی مطابق سلیقه و طراحی داخلی فست فود یا رستورانتان انتخاب کنید. تقریبا هر رنگ و طرحی در این زمینه قابل اجرا می باشد، براساس سبک و مفهوم پلان اصلی، مبلمانی متناسب و زیبا توسط کارشناسان متخصص در این رشته طراحی و تولید می شود. معیارهای زیادی برای طراحی مبلمان فست فودی یا کافی شاپی در نظر گرفته می شود، از جمله تم اصلی دیزاین داخلی کافی شاپ یا رستوران، نوع نورپردازی و مدرن یا کلاسیک بودن.
معیار دیگری که رستوران داران در رونق بازارشان مد نظر قرار می دهند، میزان راحتی مشتری ها می باشد، افراد در هنگام صرف غذا هر چقدر هم که کوتاه باشد نیاز به مبل و صندلی راحت دارند و جزیی از انتظاراتشان از یک فست فود یا رستوران خوب می باشد، مبلمان رستورانی اگر براساس استانداردها طراحی و تولید شود، راحتی زیادی برای مشتری به همراه دارد.  


یکی از معیارهایی که می تواند آرامش بیشتری را برای مشتری به ارمغان آورد، داشتن حریمی می باشد که افراد دور یک میز ، فضایی مختص به خود داشته باشند، مبلمان رستورانی این قابلیت را دارد که در کنار حفظ زیبایی دکوراسیون داخلی رستوران، دید افراد را به میزهای دیگر تا حدودی مختل کند و افراد حس امنیت بیشتری در رستوران یا کافه شما داشته باشند.
همانطور که گفته شد مزایا و تنوع مبل رستورانی زیاد می باشد و مطمئنا مشاوره گرفتن از متخصصان حوزه مبلمان و طراحی داخلی رستوران یا کافی شاپ در امر انتخاب، تاثیر مثبتی بر انتخاب شما می گذارد.

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016